:$

Nisi prvi koji me nasmijao, ali si jedini s kojim sam djelila uzdahe između dva osmijeha;
-Nisi prvi koji me poljubio, ali si jedini čiji trag usana bio je na meni i kada te nema;
-Nisi prvi čije su poruke punile inbox mog telefona, ali si jedini čije su mi poruke postale opsesija;
-Nisi prvi koji me zagrlio, ali si jedini ,ije naru,je bilo je bijeg iz stvarnosti;
-Nisi prvi koji me uvrijedio, ali si jedini čije su rijeci dirnule ono najtanje u meni;
-Nisi prvi koji me povrijedio, ali si jedini zbog kojeg sam spoznala vrijednost suza i olakašanja koje one pružaju;
-Nisi prvi s kojim sam se posvađala, ali si jedini s kojim sam željela da je tih svađa što manje
-Nisi prvi s kojim sam se pomirila,ali si jedini kojeg sam nakon svakog pomirenja voljela još i više;
-Nisi prvi zbog kojeg sam lagala,ali si jedini zbog kojeg se izgovorenih laži nisam stidjela;
-Nisi prvi koji me lagao,ali si jedini u čijim lazima uvijek i iznova tražila sam opravdan razlog;
-Nisi prvi za kojim sam razum izgubila,ali si jedini zbog kojeg sam izgubila i gazila samu sebe
-Nisi prvi uz čije ime stajala je riječ ‘Ljubav’,ali si jedini kojeg sam njenim imenom zvala;
-Nisi prvi koji me imao,ali si jedini kojem bih dala sve;
-Nisi prvi koji mi je smišljao nadimke,ali si jedini čijim sam se nadimcima radovala kao malo dijete prvoj čokoladi;
-Nisi prvi kojem sam poklonila ‘Volim te’,ali si jedini kojem ih je lako bilo dijeliti;
-Nisi prvi zbog kojeg mi je srce užurbano kucalo,ali si jedini zbog kojeg još uvijek kuca;
-Nisi prvi kojeg volim,ali si jedini koji mi je draži od života
I,znaj Nisi prvi za kojeg živim,ali si jedini za kojeg bih umrla.

 

2 komentara

Komentariši